Esillä jo aloitettuja hankkeita kuten valtatien 8 Turusta Poriin alkuperäiset 210 miljoonaa, Rauman aloitetun syväväylän tekeminen 12 metrin syvyiseksi, rautatieyhteyden nopeuttaminen Helsinkiin ja onpa esillä myös ratayhteys Pori-Haapamäkikin. Meiltä Pohjois-Satakunnastahan pääsemme pojanmaanrataa Helsinkiin jopa vähän yli kahdessa tunnissa.
Liikenneväylien lisäksi on teollisuusstrategiaa, energiaa, koulutusta ja monia muita maakunnalla elintärkeitä kehittämishankkeita.
Anssi Joutsenlahti Olimme juuri parikymmentä kansanedustajaa VR:n vieraana, ei luvannut toimitusjohtaja Mikael Aro mitään Pori-Haapamäki radalle, ei edes suunnitelun aloittamisrahaa. Porin yhteyttä Helsinkiin sen sijaan ollaan kehittämässä ajallisen lyhentämisen saamiseksi.
Veijo Kaskimäki Kyllä on komiaa kun pohjois-satakunnan tiet jätetään unholaan avustusten saannissa. Tiet todella surkeassa kunnossa.
Anssi Joutsenlahti Ei nyt ihan, oletko ajellut Pohjois-Satakunnassa väliä Kankaanpää-Honkajoki-Kauhajoen raja. Ensiluokkaisessa kunnossa. Samoin esim.Parkano-Kankaanpää-Pori valtatie 23. Karviasta Kauhajoelle Kauhajärven kautta olen tehnyt aloitteita joka vuosi lyhyen jäljellä olevan pätkän päällystämiseksi, ei edes Risikko ole saanut liikettä niveliin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti