Ja on hyvä huomioida melkoinen ero, kun Ukraina iskee drooneilla öljyn tuotantolaitoksiin eikä ihmisiin, Venäjä ampuu säälimättä kouluihin, laitoksiin, asuinkerrostaloihin jne eli suoraan ampuu ihmisiä; eikö sekin ole raskaita sotarikoksia koko räikeän hyökkäyssodan lisäksi!
Artikkeli Iltalehdessä, siitsin myös fb-sivulleni!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti