Eikä se kesäsade suuremmin haitannut, kun lämmintäkin riitti sentään 15 astetta ja taivaltakin taitettiin 5,5 km🚶♀️➡️🚶➡️😘😍🥰
Anssi Joutsenlahtijulkaistiin kohteessaTunnin Lenkki
Sateen piti alkaa vasta klo 18, mutta alkoikin juuri lenkin aluksi klo 17 ja loppuis sitten lopuksi klo 18. Silti 7 meitä mukana!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti